ЛИГА-ІІ 067 314 06 06
YOU+NISSAN
Автоцентр «ЛИГА-ІІ» — офіційний дилер Nissan, м. Хмельницький, вул. Свободи 15/1А
Дзвоніть: 067 314 06 06
Автоцентр «ЛИГА-II» — офіційний дилер Nissan в Хмельницькому
Nissan Assistance

СЛУЖБА ТЕХНІЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ДОРОГАХ NISSAN ASSISTANCE

Зателефонуйте

0 800 303 308*

+38-044-390-30-80 (для дзвінків з-за кордону)

* Дзвінки зі всіх стаціонарних телефонів на території України безкоштовні. За дзвінки з мобільного телефону стягуватиметься плата згідно з тарифами Вашого оператора.


Допомога на дорогах України та Європи в період дії гарантії на автомобіль (3 роки або 100 000 км пробігу)

Відчуйте спокій і впевненість за кермом Nissan.
Просто зателефонуйте нам, і ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблеми максимально швидко і комфортно. Служба працює цілодобово і абсолютно безкоштовно!

ДОСТАТНЬО ОДНОГО ДЗВІНКА

У разі поломки або дорожньо-транспортної пригоди служба технічної допомоги на дорогах NISSAN ASSISTANCE прийде на допомогу. До вас оперативно буде спрямовано наших спеціалістів. Співробітники служби технічної допомоги NISSAN ASSISTANCE допоможуть вам вирішити цілу низку проблем на місці, і ви зможете продовжити свій шлях.

Якщо усунути проблеми на місці не можливо протягом 45 хвилин, співробітники служби доставить Ваш автомобіль до офіційного дилера Nissan який знаходиться до 100 км від місця зупинки автомобіля.**

Наша турбота на цьому не закінчується…

Якщо ми не зможемо відремонтувати ваш автомобіль в той же день, служба запропонує можливі додаткові послуги залежно він ситуацій — надання альтернативного транспорту для продовження подорожі, розміщення в готелі чи транспортування авто***.


Що робити у разі поломки або дорожньо-транспортної пригоди?

1. Зберігайте спокій та акуратно зупиніть автомобіль.
2. Виставіть знак аварійної зупинки та одягніть світловідбиваючий жилет.
3. Переконайтеся, що оточуючі (пасажири, перехожі та ін.) знаходяться в безпеці та їм нічого не загрожує.
4. У разі необхідності зателефонуйте до екстрених служб.
5. Підготуйте інформацію про автомобіль (VIN, тобто ідентифікаційний номер транспортного засобу, і реєстраційний номер).
6. Зателефонуйте до служби технічної допомоги на дорогах Nissan Assistance.
7. Підтвердьте місцезнаходження вашого автомобіля (вказавши, за можливості, найближче перехрестя).
8. Детально опишіть проблему та залиште свій номер телефону.

* Технічна служба тільки встановлює запасне колесо (шину). Придбання нової шини виключається з покриття. Стандартні гарантійні умови Nissan: 3 роки або 100 000 км пробігу в залежності від того, що настане раніше. Програма Nissan Assistance поширюється на всі офіційно продані автомобілі Nissan, що знаходяться на гарантії.
Послуги за програмою Nissan Assistance замовляє оператор центру за запитом Клієнта. Будь-яка компенсація за послуги, замовлені Клієнтом самостійно, не передбачена.

**Доставка не можлива в не робочий час дилера (нічний час, державні свята, вихідні дні). В такому випадку співробітник служби забезпечить зберігання транспортного засобу у безпечному місці та нестиме за нього відповідальність до моменту відкриття дилера. Каравани та причепи включені в послугу перевезення (буксирування).

*** Детальні умови — за телефоном NISSAN ASSISTANCE.